Thursday 31 August 2017

شرف الدین بو علی قلندرؒ


یہ کلام حضرت شرف الدین بو علی قلندرؒ کا ہے
اگر بینم شبِ ناگاں، مناں سُلطانِ خوباں را سرم در پائے وے آرم، فِدا سازم دل و جاں را

اگر میں کسی رات شھنشاہِ محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھوں تو میں اپنا سر آپ کے قدموں میں رکھ دوں ااور اپنی جان اپنا دل آپ پے قربان کر دوں
بگردِ کعبہ کے گردم کہ روئے یارِمن کعبہ کُنم طوافِ مئے خانہ، ببوسم پائے مستاں را

میں کعبہ کے گرد کیوں گھوموں کہ میرے یار کا چہرہ ہی میرا کعبہ ہے میں مئے خانے کا طواف کرتا ہوں اور مستوں کے پائوں چومتا ہوں

رَوم در بتکدہ شینم با پیشِ بت کُنم سجدہ اگر یابم خریدارے فروشم دین و ایماں را

اگر میں بتکدے میں جائوں تو اپنے یار کے سامنے سجدہ ریز ہو جائوں اگر میرا یار مجھے خریدے تو میں اپنا دین و ایمان بھی بیچنے سے انکار نہ کروں

مگوئی کلمہ ءِ کُفرش اگر گوئی شوی کافر بروع اے مدعی ناداں چہ دانی سـرِ مستاں را

اگر تو کہتا ہے کہ میں کلمہِ کُفر کہتا ہوں اگر میں کہتا ہوں تو میں کافر ہوں اے مُدعی ناداں تو یہاں سے چلا جا کہ تو مستوں کے رازوں اور باتوں کو نہیں سمجھتا

سرم پیچاں ، دلم پیچاں، منم پیچیدہِ جاناں شرف چومارمی پیچد چہ پیچد زُلفِ پیچاں را

میرا دماغ، میرا دل اور سب کُچھ یار میں گُم ہے اُلجھا ہے شرف کو فخر ہے کہ وہ زُلفِ ہار کا قیدی ہے


1 comment: